ایران پایتخت مد و لباس اسلامی می شود
نوشته شده توسط : blue

ایران پایتخت مد و لباس اسلامی می شود www.taknaz.ir
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،عیسی کشاورز سرپرست کارگروه تخصصی مد لباس ایرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس با بیان اینکه دغدغه وزارت فرهنگ در مد و لباس جدی است گفت: فعالان این عرصه نظارت مختلفی را درباره طراحی های لباس بیان می کنند و وزارت فرهنگ به عنوان متولی این عرصه تصمیم گرفت به جای پرداختن به جشنواره ها و نمایشگاه های مد و لباس که اغلب اثر بخشی و کارایی خود را دنبال نمی کنند به یک نگاه جامع بپردازد.

وی افزود: به دلیل اهمیت این مقوله برای اولین بار از همه طراحان کشور کمک طلبیدیم و ۵۰۰ طرح جدید به دست ما رسید و مورد بررسی قرار گرفت. فعالان پوشاک نیز وارد کار شدند و امیدواریم در یک نشست تخصصی بین طراحان و فعالان این صنف به نگاه مشترکی برسیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم در افق ۱۴۰۴ ایران پایتخت مد و لباس اسلامی در جهان شود.

کشاورز ادامه داد:آنچه امروز رو نمایی می شود طرح هایی است که برای اولین بار آماده شده و قرار است مورد نقد و بررسی قرار گیرد و نگاه ما این است که در مرحله تجاری سازی قرارگیرند و در ین راه باید دید این طرح ها با چه نگرش هاییی باید استمرار خود را در چرخه تولید حفظ کنند.

سرپرست کارگروه تخصصی مد و  لباس ایرانی وزارت فرهنگ و ارشاد در پایان گفت: در روز اختتامیه از طراحان برگزیده این نمایشگاه تقدیر خواهد و همچنین طرح برگزیده رونمایی نیز می شود.





:: برچسب‌ها: مد , لباس , مدلباس , مانتو , جدید , زنان , زن , دختر , ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: